Mariusz Tokajuk został zwycięzcą 3. edycji kultowego Projektu Packshot. Miał niełatwe zadanie wykonania packshotów produktowych z biżuterią marki Swarovski. Jak poradził sobie z tym wyzwaniem?
Konkurs marki Answear – Projekt Packshot – polega na stworzeniu pomysłowych i oryginalnych packshotów produktowych. Cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, o czym niech świadczy fakt, że tegoroczna, trzecia edycja odbywała się w aż 7 krajach! W każdym z nich finaliści stanęli przed wyzwaniem wykonania pracy, której głównym motywem była biżuteria marki Swarovski.
Spośród ponad 600 nadesłanych zgłoszeń w samej tylko Polsce, wybrano dziesięciu finalistów. Wśród nich znalazł się Mariusz Tokajuk, którego pracę doceniło eksperckie jury w składzie: szef działu mody ELLE Marcin Świderek, znana fotografka gwiazd Marta Wojtal oraz dyrektor działu marketingu marki Swarovski Heiko König.
Zwycięzca tegorocznej edycji Projekt Packshot to fotograf kochający pracę ze światłem, wizualne kontrasty i zadania specjalne. Właśnie te cechy widać na jego projektach, w których biżuterię marki Swarovski przedstawił jako część świata wodnych zwierząt. W jego ręce trafi nagroda główna, czyli publikacja zdjęć w magazynie ELLE oraz kurs fotograficzny u Marty Wojtal.
Pomysłowością, pasją oraz wyczuciem aktualnych trendów w modzie i designie wykazały się także wyróżnione artystki – Linda Parys oraz Daria Folcik. Pierwsza z nich biżuterię marki Swarovski wkomponowała w świat kulinariów.
– 125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu – tłumaczy swój pomysł Linda Parys.
Projekty organizowane od wielu lat przez markę, będącą właścicielem sklepu internetowego answear.com wspierają młodych artystów, dając im szansę na wstęp do modowej kariery. Zarówno projektanci, jak i fotografowie, styliści czy kreatywni twórcy mogą rozwinąć swoją karierę dzięki publikacji zwycięskich prac, nawiązaniu kontaktów z branżowymi mediami, ale i atrakcyjnym nagrodom w postaci np. szkoleń i warsztatów.
Zakończona właśnie 3 edycja Projektu Packshot jest przykładem takich działań marki.
– Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce answear.com. Jak ocenił, setki zgłoszeń oraz wysoki poziom zwycięskich prac udowodniły, że w takie projekty warto inwestować. Być może niektórzy z tegorocznych finalistów staną się wkrótce znani w świecie mody?
Prace wszystkich finalistów konkursu można obejrzeć na stronie https://packshot.answear.com.
ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii. Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.
Materiał partnera zewnętrznego