Answear wyłonił zwycięzcę 3. edycji Projektu Packshot – zobacz niesamowite kadry młodego artysty

0
906
mariusz tokajuk pojekt packshot
Konkurs marki Answear - Projekt Packshot - polega na stworzeniu pomysłowych i oryginalnych packshotów produktowych |  fot.: MARIUSZ TOKAJUK

Mariusz Tokajuk został zwycięzcą 3. edycji kultowego Projektu Packshot. Miał niełatwe zadanie wykonania packshotów produktowych z biżuterią marki Swarovski. Jak poradził sobie z tym wyzwaniem?

Konkurs marki Answear – Projekt Packshot – polega na stworzeniu pomysłowych i oryginalnych packshotów produktowych. Cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, o czym niech świadczy fakt, że tegoroczna, trzecia edycja odbywała się w aż 7 krajach! W każdym z nich finaliści stanęli przed wyzwaniem wykonania pracy, której głównym motywem była biżuteria marki Swarovski.

Spośród ponad 600 nadesłanych zgłoszeń w samej tylko Polsce, wybrano dziesięciu finalistów. Wśród nich znalazł się Mariusz Tokajuk, którego pracę doceniło eksperckie jury w składzie: szef działu mody ELLE Marcin Świderek, znana fotografka gwiazd Marta Wojtal oraz dyrektor działu marketingu marki Swarovski Heiko König.

mariusz tokajuk
fot.: MARIUSZ TOKAJUK

Zwycięzca tegorocznej edycji Projekt Packshot to fotograf kochający pracę ze światłem, wizualne kontrasty i zadania specjalne. Właśnie te cechy widać na jego projektach, w których biżuterię marki Swarovski przedstawił jako część świata wodnych zwierząt. W jego ręce trafi nagroda główna, czyli publikacja zdjęć w magazynie ELLE oraz kurs fotograficzny u Marty Wojtal.

Pomysłowością, pasją oraz wyczuciem aktualnych trendów w modzie i designie wykazały się także wyróżnione artystki – Linda Parys oraz Daria Folcik. Pierwsza z nich biżuterię marki Swarovski wkomponowała w świat kulinariów.

– 125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu – tłumaczy swój pomysł Linda Parys.

mariusz tokajuk
fot.: MARIUSZ TOKAJUK

Projekty organizowane od wielu lat przez markę, będącą właścicielem sklepu internetowego answear.com wspierają młodych artystów, dając im szansę na wstęp do modowej kariery. Zarówno projektanci, jak i fotografowie, styliści czy kreatywni twórcy mogą rozwinąć swoją karierę dzięki publikacji zwycięskich prac, nawiązaniu kontaktów z branżowymi mediami, ale i atrakcyjnym nagrodom w postaci np. szkoleń i warsztatów.

Zakończona właśnie 3 edycja Projektu Packshot jest przykładem takich działań marki.

– Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce answear.com. Jak ocenił, setki zgłoszeń oraz wysoki poziom zwycięskich prac udowodniły, że w takie projekty warto inwestować. Być może niektórzy z tegorocznych finalistów staną się wkrótce znani w świecie mody?

mariusz tokajuk
fot.: MARIUSZ TOKAJUK

Prace wszystkich finalistów konkursu można obejrzeć na stronie https://packshot.answear.com.

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii. Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.


Materiał partnera zewnętrznego