Tag: social media
Marketing internetowy – w jakie kanały warto inwestować?
Ostatnie lata możemy zaliczyć do bardzo dynamicznych, pod względem trendów i zmian, jakie panują na rynku reklamy i marketingu. Już teraz wszystkie największe światowe...
Jak wybrać influencerów do twojej kampanii
Influencer marketing niemal dosłownie wybuchł w ostatnich latach, a jego popularność nieustannie rośnie. Dzieje się tak, ponieważ reklama influencerów, kierowana nie do przypadkowych osób,...
Prowadzenie fanpage dla hotelu
Fanpage daje wiele możliwości i pozwala zbudować sporą grupę fanów, żywo zainteresowanych obserwowaną tematyką. W tym gronie znajdują się również oczywiście potencjalni klienci. Trzeba...
Big Data: Najlepszym źródłem informacji są media społecznościowe
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych...
Ile internetu wykorzystujemy na co dzień i jak dobrać do tego...
Zapotrzebowanie na transfer danych cały czas wzrasta o wiele szybciej, niż rosną pakiety internetowe u operatorów. Filmy i muzyka dostępne w internecie dostępne są...
Fake newsy i sexting w sieci
Korzystanie z mediów cyfrowych i internetu daje szerokie możliwości, ale stwarza też zagrożenia, szczególnie dla młodych ludzi. Co drugi nastolatek zetknął się z hejtem w sieci, a co dziesiąty...
Pisarz w erze mediów społecznościowych
Stereotypowo pisarz kojarzy się z introwertykiem – zamkniętym w czterech ścianach, skoncentrowanym na pisaniu, nie przepadającym za tłumami. Ale dziś takie uprawianie pisarstwa jest...
SMS czy social media – dylemat marketingowca
Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się to zaskakujące, daty narodzin SMS-ów i serwisów społecznościowych nie dzieli duży dystans czasu. Za dzień wysłania...
Jak przygotować idealną kampanię reklamową?
Odpowiednia promocja produktu to klucz do osiągnięcia wysokiego poziomu sprzedaży. Stworzenie efektywnej reklamy nie jest jednak takie proste. Nie wszystkie treści są dla odbiorców...
Oświadczam, że nie wyrażam zgody… – co na to eksperci?
Media społecznościowe wiedzą o swoich użytkownikach więcej, niż można się tego spodziewać. Nie tak dawno okazało się, że popularny Facebook nielegalnie zbierał dane i je udostępniał....