Tag: reklama
Gadżety reklamowe Warszawa – jak rozsądnie zaplanować kampanię reklamową?
Gadżety reklamowe są dosyć istotną częścią kampanii marketingowej każdej firmy. Jednak bardzo widoczne (czasami wręcz nachalne) oznakowanie każdego z nich nie zawsze jest najlepszym...
Multiscreening – nowy trend wśród użytkowników technologii
Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu...
Tradycyjna reklama w odwrocie
Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Influencer marketing jest...
Reklama na Gmail – jak wykorzystać potencjał poczty elektronicznej
Google oferuje szereg różnych możliwości prowadzenia kampanii promocyjnych w wyszukiwarce. Jedną z nich jest reklama na Gmail, czyli najchętniej używanej poczcie elektronicznej na świecie....
Skuteczny mail reklamowy?
Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej 10 – wynika z badania Redlink. To powoduje, że...
Gwiazda w reklamie? Lepiej nie przesadzać
Znana osoba w reklamie nie jest gwarancją sukcesu kampanii promocyjnej. Równie ważne jak pozyskanie gwiazdy jest jej dopasowanie do kategorii produktowej lub marki. Znana osoba powinna...
Magda Gessler i parówki – czy to się może udać?
Magda Gessler spotkała się z falą krytyki za promowanie parówek. Zdaniem dr Joanny Tkaczyk reklamowanie tego typu produktu nie było błędem wizerunkowym – restauratorka kojarzona jest...