Tag: reklama
Gadżety reklamowe – sposób na skuteczną promocję firmy
Każda marka niezależnie od profilu działalności prędzej czy później będzie potrzebować skutecznej kampanii reklamowej. Dla wielu przeszkodą może być niewielki budżet, zwłaszcza gdy firma...
Pneumatyczne balony reklamowe – dmuchane repliki produktów
Każde przedsiębiorstwo bez względu na rozmiar wie, że marketing jest obecnie jednym z najlepszych narzędzi na to, by móc na stałe zagościć w świadomości...
Jak reklamować firmę – reklama zewnętrzna czy online
Każdy, kto prowadzi firmę lub pracuje na stanowisku kierowniczym doskonale wie, jak ważne dla rozwoju przedsiębiorstwa jest pozyskanie nowych klientów. W końcu, aby ktoś...
Katalogi reklamowe – popularne nie tylko w dużych sklepach
W czasach, gdy znaczna część działań marketingowych i sprzedażowych przeniosła się do internetu, tradycyjne, papierowe katalogi reklamowe wciąż mogą być bardzo skuteczną formą promocji....
Reklama ambientowa – zaskakuj swoich klientów, wchodź z nimi w interakcje
Wzbudzenie zainteresowania u współczesnego odbiorcy nie jest sprawą łatwą. Czasy, w których z reklamami mieliśmy styczność w radiu, telewizji czy sporadycznie na ulicznych bilbordach...
Jak sprawdzić czy reklamy wyświetlają się w Google?
Uruchomiłeś swoją kampanię w Google Ads i nie natknąłeś się na żadną swoją reklamę tekstową w wyszukiwarce? Zastanawiasz się, czy Twoja kampania, aby na...
Breloki reklamowe – klasyczny gadżet reklamowy
Każdy z nas ma lub miał chociaż jeden. Najczęściej przyczepiony do pęku kluczy, dzięki czemu łatwiej je znaleźć. O co chodzi? O breloki reklamowe,...
Chcesz stworzyć film reklamowy? O tych zasadach pamiętaj!
Film reklamowy to jeden ze sposobów skutecznego marketingu video. Tego rodzaju przekaz znacznie oddziałuje na emocje i odczucia odbiorcy, a jego zadaniem jest przyciągnięcie...
Big Data: Najlepszym źródłem informacji są media społecznościowe
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych...
Rekordowe wyniki popularnej produkcji Netfliksa
Zasięg serialu „Stranger Things” przekroczył 208 mln, co oznacza, że statystyczny internauta mógł się zetknąć z tematem sześć razy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Tylko...