Tag: marka
Brak rąk do pracy lub problemy z terminową obsługą? Sprawdź, jak...
Gwałtowny wzrost ilości zamówień może wprowadzić chaos do przedsiębiorstwa. Z jednej strony dla wielu firm to „złoty okres”. Z drugiej – brak rąk do...
Tożsamość marki vs wizerunek marki
Tożsamość marki i jej wizerunek to dość często mylone pojęcia. Warto mieć więc świadomość, że tożsamość nie jest synonimem wizerunku. Są to dwie odrębne...
Elementy promocyjne dla twojej firmy – kurtki z nadrukiem, akcesoria biurowe!
Jeśli chcesz, by Twoja firma stała się konkurencyjna na rynku, musisz oferować wysokiej jakości usługi i odpowiednio wypromować swoją markę. Reklama nadal jest dźwignią...
Słynne marki z długą historią – jak tradycja pokonuje nowoczesność
Wiele marek funkcjonujących od co najmniej 50 lat używa swojej historii do budowania własnego wizerunku jako znawcy i prawdziwego weterana na rynku. Dzięki temu...
Czym jest branding, czyli jak zbudować markę?
Budowanie marki, czyli rozpowszechnianie własnego logo, motto firmy i haseł reklamowych, pomimo doby Internetu nie może ograniczyć się wyłącznie do świata cyfrowego. Reklama...
Swarovski – jak rozpoznać oryginalną biżuterię tego producenta?
Swarovski ubiera kobiety w kryształy już od końca XIX wieku. Kreacje z dodatkami tego producenta nosiły takie gwiazdy jak Coco Chanel, Elsa Schiaparelli i...
Włoska pasja i piękno dla wymagających kobiet
DIBI Milano to jedna z 7 marek pielęgnacyjnych włoskiego giganta kosmetycznego, firmy Alfaparf Group, uznawanej za najlepszą włoską profesjonalną firmę kosmetyczną na świecie i...
Kryzysy wizerunkowe dotykają też blogerów
Kryzysy wizerunkowe dotykają nie tylko marek, lecz także blogerów i vlogerów. We wrześniu przekonali się o tym blogerka Mama Ginekolog czy Youtuber Serafin Pęzioł, autor kanału SerafinTV....
Od podwórka do księżnej Kate – polski szumiący miś
Zaczęło się od rozmów z innymi młodymi mamami i… przepalonej suszarki. Teraz dwie siostry, dzięki swojej pomysłowości i ciężkiej pracy, mogą się pochwalić wspaniale...
Gwiazda w reklamie? Lepiej nie przesadzać
Znana osoba w reklamie nie jest gwarancją sukcesu kampanii promocyjnej. Równie ważne jak pozyskanie gwiazdy jest jej dopasowanie do kategorii produktowej lub marki. Znana osoba powinna...