Tag: konsument
Jak wybrać hulajnogę dla dziecka?
Hulajnogi to obecnie jeden z najpopularniejszych środków transportu, dzięki któremu można swobodnie poruszać się po chodnikach. Wykorzystywane są nie tylko przez dorosłych, ale również...
Jak Polacy kupują przez internet?
Każdy z nas ceni sobie możliwość zaoszczędzenia zarówno czasu, jak i pieniędzy. Wszyscy gdzieś się spieszymy. Nikt nie lubi stać w kolejce. Dlatego też...
Zakupy przez Internet – ile mam czasu na zwrot?
Robienie zakupów przez Internet stało się już tak powszechne, że wiele osób chodzi już do sklepów stacjonarnych. Olbrzymią zaletą jest fakt, że możemy kupować...
Książki, płyty i bilety hitem zakupowym w internecie
54 proc. internautów robiących zakupy online w ubiegłym roku sięgnęło po towar z kategorii książki, płyty, filmy – wynika z badania Gemius „E-commerce w Polsce 2018”. Tylko nieco...
Od dziś firmy i instytucje będą funkcjonować w nowej rzeczywistości. W...
RODO, czyli unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych, zaczyna od dziś obowiązywać. Dla firm i wszystkich instytucji nowe prawo oznacza prawdziwą rewolucję i duże zmiany w dotychczasowym...
Zakup mebli przez internet – czy jest się czego bać?
Zakupy online to świetne narzędzie do wyposażenia domu. Jednak wielu z nas boi się kupowania mebli w Internecie, ponieważ wydaje się to zbyt ryzykowne....
Spada widoczność reklam w polskim internecie
Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika...
Rewolucje prawne w branży turystycznej
Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża...
„Ukryte” koszty e-randkowania
W 2017 r. Europejskie Centrum Konsumenckie otrzymało o ponad 100% więcej skarg transgranicznych na portale randkowe (głównie z Niemiec i Luksemburga) niż w 2016...
Promocje w sklepach i bankach – na co należy uważać?
Każdy konsument lubi płacić za towar mniej, niż pokazuje cena na metce lub półce. Hasła takie jak: rabat, promocja, obniżka, czy wyprzedaż zwracają uwagę...