Budowanie świadomości marki odbywa się nie tylko przez promowanie produktów i usług na zewnątrz przedsiębiorstwa. Ważnym elementem reklamowym jest samo wyposażenie biura i uniformy pracowników. Dzięki takim zabiegom można tworzyć przynależność do firmy i poczucie wspólnoty. Jak to osiągnąć?
Akcesoria biurowe – segregatory, kalendarze, teczki
Podstawowe wyposażenie biurowe takie jak: segregatory, teczki, zeszyty powinno zawierać logo przedsiębiorstwa. Jest to jednocześnie bardzo dobra reklama firmy. Potencjalni klienci mogą utrwalić sobie nazwę przedsiębiorstwa. Poza tym, specjalnie przygotowane artykuły biurowe wyglądają bardzo profesjonalnie. Dobrym pomysłem są również kalendarze ścienne, wizytówki i ulotki z informacjami o usługach i produktach firmy.
Gadżety promocyjne dla kontrahentów
Nie da się ukryć, że Internet jest najskuteczniejszym kanałem promocji przedsiębiorstwa. Nie można jednak rezygnować z tradycyjnych gadżetów promocyjnych. Mają one inny charakter, są to produkty rzeczowe. Otrzymywanie prezentów działa na obdarowanego pozytywnie. Firma zaczyna kojarzyć się dobrze, a osoba dostająca upominek zaczyna czuć pewne zobowiązanie wobec przedsiębiorstwa. Dlatego podczas konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych należy zaopatrzyć się w prezenty dla uczestników. Przykładami takich akcesoriów są długopisy, notesy, smycze, kubki i pendrive z nadrukiem. Alternatywą są kalendarze i teczki. Wspomniane produkty są użyteczne i przydatne. Korzystając z artykułów biurowych z logo, klienci szybciej zapamiętają nazwę firmy i będą kojarzyć jej usługi. Warto wspomnieć, że przygotowanie takich gadżetów jest bardzo proste. Na rynku działa wiele firm zajmujących się tworzeniem artykułów z logo.
Logo firmy na ubraniach pracowniczych
Ostatnim elementem, który powinien być opatrzony logiem firmy są stroje pracownicze. W zależności od profilu przedsiębiorstwa można postawić na koszulki, marynarki, apaszki, kurtki albo czapki z daszkiem. Każdy rodzaj odzieży wygląda dobrze z firmowym nadrukiem. Marynarki i koszule są eleganckie i dobrze sprawdzą się np. w recepcjach hoteli. Dla pracowników wykonujących zadania w terenie, dobrze jest zamówić kurtki albo bezrękawniki. W barach, pubach i restauracjach często spotyka się bawełniane t-shirty z logotypem przedsiębiorstwa. Jednakowe stroje pozwalają budować przynależność do firmy i zespołu. Poza tym, specjalna odzież wygląda profesjonalnie i spójnie.
Wykorzystywanie artykułów biurowych, tekstyliów i gadżetów jest istotnym zabiegiem dla przedsiębiorstwa. Pokazuje to wiarę w misję firmy, buduje przestrzeń i atmosferę w przedsiębiorstwie.
Materiał partnera