Jak zbudować marketing dla obiektu hotelowego?

0
1036
Mężczyzna szuka lokalizacji w telefonie
Wizytówki generują dziś mnóstwo wejść na bezpośrednie strony internetowe. | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Rynek hotelarski w Polsce nieustannie rośnie. Nie mówię tutaj wyłącznie o mniejszych lub większych hotelach ale również o rynku apartamentów na wynajem, przeżywającym ostatnio boom. Apartamenty rosną, jak grzyby po deszczu i dziś niemal każdy, kto posiada „nadprogramowe” mieszkanie myśli o tym, żeby udostępnić je na wynajem. Niezależnie, czy mamy na myśli wynajem krótko, czy długoterminowy.

Jak wyróżnić swój obiekt na tle konkurencji?

Dlatego właśnie BookingSolutions stworzyło szereg rozwiązań dla obiektów oferujących noclegi. Stawiając na odpowiednie działania marketingowe! Wizytówka Google dla obiektu noclegowego będzie bardzo dobrym rozwiązaniem, niezależnie od tego, czy chcesz promować pojedynczy apartament, czy pensjonat, a może całkowicie duży hotel.

Budowanie marketingu z przypadku nie jest najlepszym rozwiązaniem, natomiast jeśli wiesz co chcesz osiągnąć to już połowa sukcesu jest za Tobą! Dlatego właśnie, na stronie https://bookingsolutions.pl/uslugi/wizytowka-google-dla-hotelu/ znajdziesz profesjonalnie przygotowaną ofertę stworzenia wizytówki na Mapach Google.

Dlaczego nie warto tego bagatelizować? Wizytówki generują dziś mnóstwo wejść na bezpośrednie strony internetowe, dodatkowo wszystkie statystyki są w pełni mierzalne. Możesz więc sprawdzić ile osób w danym dniu odwiedziło Twoją wizytówkę poprzez wyniki wyszukiwania Google a ile poprzez poszukiwania na mapach.

Wiesz także ilu odwiedzających to sesje powracające a ilu to nowe wejścia. Możesz dodać do wizytówki dokładnie takie zdjęcia, jakie chcesz, oczywiście oznaczając je w odpowiedni sposób, zachęcając tym samym użytkowników do rezerwacji noclegów w Twoim obiekcie bądź apartamencie.

Opinie w wizytówce rzutują na to jak jesteś widziany w internecie

Recenzje użytkowników, kolejny element, na który należy zwrócić szczególną uwagę. Świadcząc usługi polegające na wynajmie noclegów (niezależnie – krótko czy długoterminowym) należy brać pod uwagę opinie ludzi, którzy Cię odwiedzają.

W tym przypadku wizytówka w Google Moja Firma jest świetnym źródłem. Masz pełen wgląd w to, co piszą o Tobie Goście, w sposób prosty i intuicyjny możesz odpowiadać na to co pozostawią w Twojej wizytówce, a dodatkowo sami recenzenci mogą dodawać zdjęcia ze swojej wizyty u Ciebie (co również podbija wartość Twojej wizytówki!).

Zapytania o trasę i połączenia telefoniczne to Twoi sprzymierzeńcy!

Wizytówki Google Moja Firma mają jeszcze jedną niezaprzeczalną zaletę. Zapytania o trasę dojazdu. Stworzenie wizytówki daje Ci ten plus, że po znalezieniu Twojego obiektu (nie tylko na frazy brandowe, ale również na frazy sprzedażowe), użytkownik może kliknąć przycisk „pokaż trasę”.

Dzięki temu od razu ma jasny obraz swojej podróży i może w zasadzie z miejsca ruszyć w trasę. Bez wizytówki ten proces mógłby być znacznie bardziej wydłużony bo brak Twojego obiektu na mapach wymusza ręczne wyszukiwanie trasy.

Na Twoją korzyść działa również fakt, że Goście szukający noclegu mogą od razu wykonać połączenie telefoniczne pod numer, który zamieścisz w wizytówce. Co Ci to daje w praktyce?

Omijasz pośredników, więc cały ruch wygenerowany poprzez wizytówkę możesz przekierować bezpośrednio na swoją stronę internetową bądź też do swojej recepcji hotelowej. Przyznasz więc, że gra jest warta świeczki.

Wizytówka to Twój kanał sprzedaży

Dlaczego jeszcze warto? Zyskujesz kanał, o którym raczej na pewno nie pomyślała Twoja konkurencja, a nawet jeśli tak, to nie uzupełniła swojej wizytówki na tyle skrupulatnie, na ile zostanie to zrobione jeśli zwrócisz się po profesjonalną pomoc.

Google Moja Firma to element marketingu, wymagający optymalizacji i uwagi, pozostawienie wizytówki samej sobie, lub co gorsza nie tworzenie jej wcale, sprawi, że w pewnym momencie konkurencyjne obiekty mogą Ci uciec a Ty stracisz swoją szansę na zyskanie przewagi.


Materiał partnera zewnętrznego